en   fr   de   ro   es   it
  
     Username:  Password:  

registerforgot password?

Wednesday, 30 July 2014
Navega por artistas Navega
LAST  Advertisements
LAST  Last Queries

 


Escuchar COROS PENTECOSTALES DE UNCION Y PODER- IGLESIA CRISTIANA PENTECOSTAL GETSEMANI


Letras

Back And Forth (Aaliyah)

Intro:
Let me see you go back
(Who is the L-I-Y-A-H?)
Let me see you come forth
(repeat 4X)

Verse 1:
It's Friday and I'm ready to swing, (hey)
Pick up my girls and hit the party scene
Tonight, oh oh oh it's alright
So get up and let this funky mellow groove
Get you in the mood
Cause you know it's alright

Bridge:
So Mr.DJ keep the music groovin (keep on groovin)
Don't stop movin' (don't stop movin)

Let me see you, let me see you go...

Chorus:
Back, back, forth and forth
Back, back, forth and forth
Back, back, forth and forth
Back, back, forth and forth

Verse 2:
Now's the time for you to make your move,
To the dancefloor (Woah)
So throw your hands in the air (Yeah)
And wave 'em round like you just don't care (yeah)
Who it's the L-I-Y-A-H?, rippin' up the stage
I got jazz personality, G mentality, beats for soul train

Bridge:
So Mr.DJ keep the music groovin (keep on groovin)
Don't stop movin' (don't stop movin)

Now let me see you back and forth, back and forth

Chorus:
Back, back, forth and forth
Back, back, forth and forth
Back, back, forth and forth
Back, back, forth and forth
Rap (R. Kelly):
Oh, here's the formality, get up on the floor you see,
Show your personality, be who you wanna be,
Tell me...

(Aaliyah)
So can you feel the groove movin' into you (oooooooooohh)
Hey, I wanna keep this party goin' on all night

Bridge:
So Mr.DJ keep the music groovin (keep on groovin)
Don't stop movin' (don't stop movin)
Now let me see you go back and forth, back and forth

(chorus x2)

Who it's the L-I-Y-A-H? till fade...

I Refuse (Aaliyah)

Aaliyah - I Refuse



This Is Where I've Got To Draw The Line
Cause I Refuse To Let You Think You Can Play With My Mind
Always Seems That You Think That I'm Blind
Causes There Always Certain Times When Your Hard To Find
Your On The Go, I'm On The Go,
Were On The Go I Can't Catch You No More,
Can't See You No More And It No Longer Can Be Ignored
Cause At Once Upon A Time It Was You I Adored
You Disappeared And Left Me Here, Out In The Cold
And The Absence Of You Is Hurting My Soul
Didn't Know There Was An End Of The Road
It Was So Easy For You Just To Let It All Go


And I Refuse,
I Refuse To Have One More Sleepless Night
I Refuse,
I Refuse To Let A Tear Fall From My Eye
I Refuse,
I Refuse To Continue To Try I Felt Like I Would Die, If I Could Breakdown And Cry And I Refuse,
I Refuse To Let You Walk Back Through That Door
I Refuse,
I Refuse To Let You Hurt Me Anymore
And I Refuse,
I Refuse To Continue To Ignore
The Fact I Fell To The Floor, The Day You Walked Out My Door


And I Refuse
No Way Baby I Can't Take It No More
And I Refuse
No Way Baby I Can't Take It No More
And I Refuse
No Way , But I Refuse To Take It Anymore


Remember When I Told You I Could Feel The Change
You Don't Touch Me The Same, Don't Hold Me The Same
No, I Don't Want You To Take All The Blame
Cause I Know I Had Those Moments When I Caused The Pain
This Back And Forth Just Like A War With You And Me
See We Both Disagree, Have We Ever Agreed?
This Is Nothing Like I Thought It Would Be
Was It All Just A Dream? Was It Ever In My Reach?


And I Refuse,
I Refuse To Have One More Sleepless Night
I Refuse,
I Refuse To Let A Tear Fall From My Eye
I Refuse,
I Refuse To Continue To Try I Felt Like I Would Die, If I Could Breakdown And Cry And I Refuse,
I Refuse To Let You Walk Back Through That Door
I Refuse,
I Refuse To Let You Hurt Me Anymore
And I Refuse,
I Refuse To Continue To Ignore
The Fact I Fell To The Floor, The Day You Walked Out My Door



It Was Your Way
Or It Was No Way
And I Couldn't Live That Way
It Was Our Call
Then It Was Your Call
Cause I Gave You My All And All


And I Refuse,
I Refuse To Have One More Sleepless Night
I Refuse,
I Refuse To Let A Tear Fall From My Eye I Refuse,
I Refuse To Continue To Try I Felt Like I Would Die, If I Could Breakdown And Cry And I Refuse,
I Refuse To Let You Walk Back Through That Door
I Refuse,
I Refuse To Let You Hurt Me Anymore
And I Refuse,
I Refuse To Continue To Ignore
The Fact I Fell To The Floor, The Day You Walked Out My Door


No Way I Can't Take It Baby
No Way I Can't Take It Baby
No Way, But I Refuse
To Take It Anymore


No Way I Can't Take It Baby
No Way I Can't Take It Baby
No Way, But I Refuse
To Take It Anymore


I Refuse (I Refuse)
I Refuse (I Refuse)
And I Refuse (Ooooh)


And I Refuse (I Refuse)
I Refuse (Said I Refuse)
And I Refuse
Said I Refuse To Take It Anymore

No One Knows How To Love Me Quite Like You Do (Aaliyah)

Intro:
Liyah you're the only one for me, 3x
The one for me, the one for me

(chorus)
No one knows how to love me quite like you do...
(repeat 4x)

Verse One:
When it comes down to the things I like
Boy, you know just how to satisfy me
You pick me up when I'm down, you put my feet on solid ground
And you make me your first priority

Bridge:
(Keep it comin') keep it comin', babe
(Cause I like it) cause I like it, babe
Don't stop cause no one knows...

(chorus)
No one knows how to love me quite like you do...
(repeat 4x)

Verse Two:
When there are clouds on a rainy day
You know how to bring sunshine to my life
And I've never felt this way before
You make me feel like I'm your goddess

Bridge:
(Keep it comin') keep it comin', babe
(Cause I like it) cause I like it, babe
Don't stop cause no one knows...

(chorus)
No one knows how to love me quite like you do...
(repeat 4x)

Tia Rap:
Well it's the L-I-Y-A-H plus the second chapter
R.Kelly's spitin' tracks, as if it were tobacco
It's the ninties, time to get the pockets phat
So when I say "book", you say "read that"
Now back to the matter of the song
No one knows how to love me like you do
I got words for you...
Uh! Forever my man!!!

(chorus)
No one knows how to love me quite like you do...
(repeat 4)

Liyah you're the only one for me, 3x
the one for me, the one for me (till fade...)

Beats 4 Da Streets (Intro) (Aaliyah)

(Missy Elliott:)
Aaliyah Aaliyah
Wake up
You've just now entered
Into the next level
The new world of funk (aha)
As we do it one time
Creeping through the fog
Who dat y'all
(A-A-L-I-Y-A-H)
Creeping through the fog
Who dat y'all
(A-A-L-I-Y-A-H)

(Aaliyah:)
I've got the beats
For da streets
(A-A-L-I-Y-A-H)
Everything I make
Is so unique (hey)
(A-A-L-I-Y-A-H)
Say hey if you down with me
(Hey L-I-Y-A-H)
If you step to me
There's no need
(A-A-L-I-Y-A-H)

(Missy Elliott:)
Creeping through the fog
Who dat y'all
Damn she be the bomb, damn
(Say what?)
Creeping through the fog
Who dat y'all
Dang, damn she be da bomb
Creeping through the fog
Who dat y'all

Wake up
Goodnight

Are You That Somebody (Remix) (Aaliyah)




featuring Danja Mowf, Mad Skillz, Lonnie B


[Danja Mowf]
Uhh, Danja Mowf
(WHAT? Y'all know)
North South (aight) South South
(I know what you thinking)
Danja Mowf
(Real MC's can rip over anything.. lesson A nigga)
East End, West End

See the flows that I come wit
Got y'all niggas talking dumb shit
About my crew, and the things I do
I'ma show you, another side of this game like Badu
Why do, you try to
test me, don't you know you'll die fool?
Told you that on Power 92, how many times I got to remind you
Last time, when I blast my fast rhyme I'ma leave your**cryin
Better take your WIC to the check cash line
And buy something phat from VA and yes that's mine
D-A, N-J-A, M-O-W-F, or should I say WWF
The way I'm slamming all these emcees
brother please don't trouble yourself
With that RA-RA, you Ca-bore me like Zsa-Zsa
Make me laugh like ha, ha
I got soul like (Chiggananah Chiggannah)
Who's that crew, starting with the Su to the pa, then
F to the R to the I-E-N, D-Z, off the heeezey
That's it classic like Reebok, so dope that folk need detox
I don't care if the beat knocks
I could rip it with your momma on the beatbox
Taking us out is hard B
so if you feel you wanna battle when you see us in the party
You better ask somebody, (word) you really better ask somebody

[Aaliyah]
Boy, I've been watching you like a hawk in the sky
that flies, and you were my prey (my prey)
Boy, I promise you if we keep bumpin heads
I know that one of these days (days)
We gon hook it up while we talk on the phone
But see, I don't know if that's good
I've been holding back this secret from you
I probably shouldn't tell it but

Chorus One: Aaliyah

If I, if I let you know
You can't tell nobody, I'm talkin bout nobody
Are you responsible?
Boy I gotta watch my back, cause I'm not just anybody
Is it my go? Is it your go?
Sometimes I'm goody-goody, right now naughty-naughty
Say yes or say no
Cause I really need somebody, tell me are you that somebody?

[Aaliyah]
Boy, won't you pick me up at the park right now
Up the block, while everyone's sleep (sleeps, sleeps)
I'll be waiting there with my trucks, my locs, my hat
Just so I'm low key
If you tell the world
(Don't speak, you know that would be weak)
Oh boy, see I'm trusting you with my heart, my soul
I probably shouldn't let you but if I

Chorus Two: Aaliyah

If I, if I let this go
You can't tell nobody, I'm talkin bout nobody
Are you responsible?
Boy I gotta watch my back, cause I'm not just anybody
Is it my go? Is it your go?
Sometimes I'm goody-goody, right now naughty-naughty
Say yes or say no
Cause I really need somebody, tell me are you that somebody?

[Mad Skillz]
Yo, Mad Skillz get sick wit it
What you got? Whip it out, on the block, get it out
On the real, flip it out don't stop
when this drop you gotta rip it out
I got you, I got to hachh-too, spit it out
Face facts how y'all rate that
see a brother with Aaliyah bet y'all hate that
Where the bass at, find the wack sound
Got y'all niggas crying like the baby in the background
Who the mack now, Loc charge the set
Got you thinking that I'm broke
cause you see me in the parking deck?
Nah! My dough stack right, y'all better act right
I hit chicks like cat fights, left wrist pack ice
While you working at Soul Train making sure the shoe rack right?
Gimme that for the hype hit
I ripped this shit I don't even rap like this

[Lonnie B]
People think it's all about kickin bars
Gimmie your mind and let it get lost in the sauce
I be hittin y'all off yall lost
My clique will never fall off, niggy naw, naw
We done did it all, got people licking the ballz
Chicks kicking the drawers, getting bent in the Boss
My flow is so much quicker than yours
My joint is so much bigger than yours
The print in my drawers, think what I'm kicking is false?
I'll rap buck-bald in floss, show my balls and all
And do the Huck-a-Buck until you momma call the law
she better call em off
Cause I got shot guns and I sawed 'em off
And my nine nickle-plated in the car with Marc
My crew got Juice like Marley Marl
This hot eff y'all remarks, wiggy what?

Chorus Two

Are You That Somebody (Aaliyah)




featuring Playa, Timbaland

[Timbaland]
Dirty South, can y'all really feel me
East coast feel me
West coast feel me
(repeat x 2)

[Aaliyah - Verse 1 (Playa sings the parentheses)]
Boy, I've been watching you like a hawk in the sky
that flies, and you were my prey (my prey)
Boy, I promise you if we keep bumpin heads
I know that one of these days (days)
We gon hook it up while we talk on the phone
But see, I don't know if that's good
I've been holding back this secret from you
I probably shouldn't tell it but

Chorus One: Aaliyah

If I, if I let you know
You can't tell nobody, I'm talkin bout nobody
Are you responsible?
Boy I gotta watch my back, cause I'm not just anybody
Is it my go? Is it your go?
Sometimes I'm goody-goody, right now naughty-naughty
Say yes or say no
Cause I really need somebody, tell me are you that somebody?

[Aaliyah]
Boy, won't you pick me up at the park right now
Up the block, while everyone's sleep (sleeps, sleeps)
I'll be waiting there with my trucks, my locs, my hat
Just so I'm low key
If you tell the world
(Don't speak, you know that would be weak)
Oh boy, see I'm trusting you with my heart, my soul
I probably shouldn't let you but if I

Chorus Two: Aaliyah

If I, if I let this go
You can't tell nobody, I'm talkin bout nobody
Are you responsible?
Boy I gotta watch my back, cause I'm not just anybody
Is it my go? Is it your go?
Sometimes I'm goody-goody, right now naughty-naughty
Say yes or say no
Cause I really need somebody, tell me are you that somebody?

[Timbaland]
Baby girl
I'm the man from the big VA
Won't you come play round my way
And listen to what I gotta say
Timbaland
Don't you know I am the man
Rock shows here to Japan
Have people shaking-shaking my hand
Baby girl, better known as Aaliyah
Give me hives, corns, and high fevers
Make the playa haters believe us
Don'tcha know
Gotta tell somebody
Cause

[Aaliyah]
Cause I really need somebody
Tell me you're that somebody

[Repeat CHORUS 2]

[Repeat CHORUS 1]

[Instrumental break]

[Aaliyah]
Is it my goal, is it your goal
Sometimes I'm goody-goody
Right now I'm bout it bout it
Cause I really need somebody
Tell me are you that somebody

Miss You (Aaliyah)

CHORUS
It's been too long and I'm lost without you
What am I gonna do?
Said I been needin' you, wantin' you
Wonderin' if you're the same and who's been with you
Is it your heart still mine?
I wanna cry sometimes
I miss you

Off to college, yes you went away
Straight from high school, you up and left me
We were close friends, also lovers, did everything for one another
Now you're gone and I'm lost without you here now
But I know I gotta live and make it somehow
Come back to me (to me), can you feel me (feel me callin')
Hear me callin' (for you), for you, cause its…

[CHORUS]

Now I'm sitting here
Thinkin' bout you, and the days we use to share
It's driving me crazy, I don't know what to do
I'm just wonderin' if you still care (don't wanna let…)
I don't wanna let you know that it's killin' me
I know you got another life you gotta concentrate baby
Come back to me (to me), can you feel me (feel me callin')
Hear me callin' (for you), for you, cause it's…

[CHORUS 2x]

I can't (I….) think no (no more…) more (no…)
Since you ran away
I don't really feel like talking (no…)
No one here to love me (no…no…no...)
Baby do you understand me
I can't do a thing without you

[CHORUS 3x]

Everything's Gonna Be Alright (Aaliyah)




(Intro)
Yo Rodney You Ready? Cause Im Ready
So Lets Go
Check It-Check It Out
Aaliyah Makes It Hot
BlackGround Makes It Hot
The R.G. Makes It Hot.
To Get Up, To Get Up And Dont Stop*
*Everythings Gonna Be Alright, Lets get This On Tonight.
Its Time To Get Real Loose, Do What You Wanna Do.
Everythings Gonna Be Alright, Lets get This On Tonight.
Its Time To Get Real Loose, Do What You Wanna Do.*
Baby Can We Talk About, What We Came To Do,
Lets Turn This Party Out.
Lemme Show You What Loves About,
Come Here Baby, And Let Me Show You How(Toniiiiight)
*Everythings Gonna Be Alright, Lets get This On Tonight.
Its Time To Get Real Loose, Do What You Wanna Do.
Everythings Gonna Be Alright, Lets get This On Tonight.
Its Time To Get Real Loose, Do What You Wanna Do.*
Now We Know Whats Goin On,
Just Come To Me, And Baby You Will See,
That Im Not Into Playing Games.
You Can Do This Baby, With The L-I-Y-A-H.(Baby)
*Everythings Gonna Be Alright, Lets get This On Tonight.
Its Time To Get Real Loose, Do What You Wanna Do.(Loooose
Everythings Gonna Be Alright, Lets get This On Tonight.
Its Time To Get Real Loose, Do What You Wanna Do.*
When Im With You, You Make Me Smile.
Stay With Me A Lil While.(A Little While)
Dont Ever Go, Cause Tonight Is The Night
Baby I Will Do Anything You Want me To
*Everythings Gonna Be Alright, Lets get This On Tonight.
Its Time To Get Real Loose, Do What You Wanna Do.*
(Repeat)(Fades Out)

Ladies In Da House (Aaliyah)




[Featuring Missy]
If My Ladies In The House Tonight Let Me Here You Say-E-Ay (Hey-E-Ay)
If My Fellas In The House Tonight Let Me Here You Say-E-Ay (Hey-E-Ay).
(Repeat)
Im Talkin To My Ladies, Across The World.
Are You lookin For A Pl-Pl-Playa? Tell Me Whats The Word.
To The East Side, I Roll To The West Side Of Town.
I Came To Represent, And Show You How I Get Down.
*If My Ladies In The House Tonight Let Me Here You Say-E-Ay (Hey-E-Ay)
If My Fellas In The House Tonight Let Me Here You Say-E-Ay (Hey-E-Ay).
(Repeat)*
Talkin-Talkin To My Fa-Fa-Fellas, Across The Sea.
I Heard Ya Lookin For A Cu-Cu-Cutie, So It Must Be Me.
I Came To Party, Theres No Doubt.
Aaliyahs Gonna Show You How, To Turn This Mother Out.
*If My Ladies In The House Tonight Let Me Here You Say-E-Ay (Hey-E-Ay)
If My Fellas In The House Tonight Let Me Here You Say-E-Ay (Hey-E-Ay).
(Repeat)*
*Bad Girls, Talkin Bout A Bad Bad Girl.
Ba-Bad Girls, Talkin Bout A Bad Bad Girl.*
(Missy)
You Damn-Damn, Skip-Skippy,
If The Track Is Like Paper, Im Garaunteed To Rip It,
Smells Good Here Sniff It.
Im Lifted, Nigga No I Aint Also Gifted.
Ima Let Him Mix It, Hit It Hit-Hit-Hit It.
Aaliyah, The L-I-Y-A-H.
Step To Me Mistakably, Phatalicious, Make 3 Wishes
Track-Track, Dirty Like Dishes,
Hi-Hi Hee-Hee-Hee Hi, Hee-Hee-Hee Hi, Hi Hi Hi
O My.
*If My Ladies In The House Tonight Let Me Here You Say-E-Ay (Hey-E-Ay)
If My Fellas In The House Tonight Let Me Here You Say-E-Ay
(Hey-E-Ay).*
(Repeat)

Crying in the Rain (A-Ha)

I'll never let you see
The way my broken heart is hurting me
I've got my pride and I know how to hide
All the sorrow and pain
I'll do my crying in the rain

If I wait for stormy skies
You won't know the rain from the tears in my eyes
You'll never know that I still love you so
Only the heartaches remain
I'll do my crying in the rain

Raindrops falling from heaven
Could never take away my misery
Since we're not together
I pray for stormy weather
To hide these tears I hope you'll never see

Someday when my crying's done
I'm gonna wear a smile and walk in the sun
I may be a fool
But till then, darling, you'll never see me complain
I'll do my crying in the rain

Since we're not together
I pray for stormy weather
To hide these tears I hope you'll never see

Someday when my crying's done
I'm gonna wear a smile and walk in the sun
I may be a fool
But till then, darling, you'll never see me complain
I'll do my crying in the rain
I'll do my crying in the rain
I'll do my crying in the rain
I'll do my crying in the rain


Video


COROS PENTECOSTALES , CONFERENCIAS ANUALES 2010.




Mp3, Musica, Descarga, Letras, Canciones, Conciertos, Boletos, Live, Video, DVD, Gratis, Discografia, Mpeg, Compra, Grupo, Artista, Album, Coleccion, Archivo, Eventos, Busca, CD